donderdag 7 januari 2016

52 weeks to Christmas ..... week 1

Ook ik ga dit jaar proberen elke week een kerstkaart te plaatsen bij het blog 52 weeks to christmas:
http://52weekstochristmas.blogspot.nl/
Dit is mijn kerstkaart voor de 1e week:


Gebruikte materialen: 
Paperbloc Eline's silver stars: PB 7048
Cardtopper favorites: CT 1505
Cirkel Cr 1331
Puzzel Cr 1243
Sterren DF 3408

Ik wil deze kaart ook mee laten doen met de volgende challenges:

52 weeks to christmas challenge december: kaart met een dier

Marianne Design Kreadiva's challenge 17: kerst

Marianne's design divas

groetjes Jacqueline

8 opmerkingen:

  1. Superleuk Jacqueline! Dat gaat je zeker lukken
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, we gaan met velen het proberen vol te houden, ik ook hoor. Deze is prachtig!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jacqueline wat prachtig deze kaart. Heel erg leuk gemaakt. We proberen het met velen dit jaar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje met de ijsbeer, leuk dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart. Ik vind die puzzelstukjes zo leuk!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje met de puzzelstukjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart, leuk die puzzelstukjes erop. Je felicitatiekaart was ook heel mooi.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen